Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020

Ύδρα Hydra










Η αλήθεια είναι ότι,μόλις πρωτοαντικρύσει κανείς την Ύδρα,μπαίνοντας στο λιμάνι της με το ταχύπλοο,η κάτω γνάθος δύσκολα…συγκρατείται στη θέση της και το στόμα του τυχερού επισκέπτη…χάσκει για αρκετή ώρα μέχρι να συνηθίσει τα νέα αισθητικά δεδομένα τα οποία δεν έχει ούτε πρόκειται να συναντήσει σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου!
Το βλέμμα,όπως ακριβώς μπροστά σε μια εκθαμβωτικά όμορφη και συνάμα επιβλητική αρχόντισσα, αδυνατεί να επικεντρώσει τον θαυμασμό στα επιμέρους με συνέπεια να εγκαταλείπεται στο δέος αλλά και την απόλαυση του συναρπαστικού συνόλου.
Αργότερα,βέβαια,όταν τα βήματα κι οι σκέψεις χαθούν είτε στην λιθόστρωτη  προκυμαία,παρέα με το αναζωογονητικό αεράκι,θαυμάζοντας τα μοναδικής αρχιτεκτονικής τέχνης καπετανόσπιτα,είτε,στα γραφικά, στενά, ανηφορικά καλντερίμια ως την κορφή όπου βρίσκεται το εκκλησάκι του Πολιούχου και προαστάτη  Αγίου Νεομάρτυρος Κωνσταντίνου του Υδραίου,
το κάθε στολίδι της θα σε μαγέψει με την ξεχωριστή του λάμψη.
Το περίεργο είναι όμως ότι, όπου και να σταθείς να κοιτάξεις,ψηλά ή χαμηλά,ανατολικά ή δυτικά, δεξιά ή αριστερά, το ίδιο γλυκό σφίξιμο έρχεται στο στομάχι απο τα «ερωτοχτυπημένα» με την απέραντα μαγευτική θέα μάτια.
Aυτή τη σφαιρική ομορφιά της Ύδρας,προσωπικά,δεν την έχω συναντήσει αλλού.
Ύδρα,λοιπόν’απ’όπου κι αν τη δείς είναι ΠΑΝΟΡΑΜΑ!!!





 
Το οικιστικό συγκρότημα της πόλης της Ύδρας,κτισμένο αμφιθεατρικά γύρω από το λιμάνι,αποτελεί υπόδειγμα αισθητικής και έχει κηρυχθεί  ως ιστορικός,παραδοσιακός,διατηρητέος οικισμός με τους αυστηρότερους ανά την Ελλάδα όρους δόμησης.

The residential complex of the city of Hydra, built amphitheatrically around the port, is a model of aesthetics and has been declared a historic, traditional, preserved settlement with the most stringent building conditions in Greece.



Πραγματικά σπάνιο θέαμα,ένα από τα πιο πολυσύχναστα νησιά της Ελλάδος,η Ύδρα,χωρίς καθόλου ανθρώπους 

Areally rare spectacle,one of the busiest islands of Greece, Hydra, without any people at all.





 Εκτός από τον Πολιούχο της Άγιο Νεομάρτυρα Κωνσταντίνο τον Υδραίο,η Ύδρα έχει να επιδείξει  ένα μακροσκελέστατο κατάλογο επιφανών ανδρών τους οποίους χάρισε παντοιοτρόπως στην μητέρα Ελλάδα:Σημαντική ήταν η βοήθειά της Ύδρας στον εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα του 1821.Διαθέτει 130 ετοιμοπόλεμα πλοία χωρητικότητας 30.000 τόνων, 5.400 άνδρες και 2.400 κανόνια.
Δίκαια ο Ιμπραήμ αποκάλεσε την Ύδρα "Μικρή Αγγλία". 
Την επανάσταση κήρυξε στο νησί ο πλοίαρχος Αντ. Οικονόμου. Θαλασσομάχοι του '21 ήταν, ο Ναύαρχος του τρινήσιου στόλου Α. Μιαούλης, οι ναυμάχοι, Ιάκ. και Μαν. Τομπάζης, Αναστ. Τσαμαδός, Γ. Σαχτούρης, Γ. Σαχίνης, Αντ. Κριεζής και οι Βώκοι. Μεγάλο ρόλο έπαιξαν και οι πυρπολητές Ι. Ματρόζος, Ανδρ. Πιπίνος και ο Βατικιώτης. 
Στην Εκκλησία, η Ύδρα έδωσε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Δωρόθεο Κοτταρά, και τους Μητροπολίτες, Πάτση, Παρίση, Επιφάνειο, Καλαφάτη και Προκόπιο Γεωργαντόπουλο.
Στις επιστήμες και στα γράμματα, έδωσε τους Ακαδημαϊκούς Α. Λιγνό, Ι. Χαραμή, Ν. Χατζηκυριάκο-Γκίκα, Π. Τέτση και το ζωγράφο Ν. Νικολάου. 
Η προσφορά της Ύδρας στο Γένος συνεχίζεται, δίνοντας στην Ελλάδα έναν Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πέντε Πρωθυπουργούς και αναρίθμητους Υπουργούς: Ο Γεώργιος Κουντουριώτης, διετέλεσε Πρόεδρος του Εκτελεστικού κατά την επανάσταση, μέλος του Συμβουλίου του Καποδίστρια και επί Όθωνα, Πρωθυπουργός και Υπουργός Ναυτικών.
Ο Αντώνιος Κριεζής, Πρωθυπουργός επί Όθωνα. Ο Δημήτριος Βούλγαρης, επτά φορές Πρωθυπουργός της Ελλάδας.
Ο Αθανάσιος Μιαούλης, τρεις φορές Πρωθυπουργός της Ελλάδας.
Ο Πέτρος Βούλγαρης, Πρωθυπουργός της Ελλάδας.
Το 1912, ο Υδραίος ναύαρχος Παύλος Κουντουριώτης, ως αρχηγός του ελληνικού στόλου, νίκησε τον τουρκικό στόλο στα στενά του Ελλησπόντου.
Το 1924, ο Παύλος Κουντουριώτης αναγορεύτηκε πρώτος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Την ίδια περίοδο, ο Νικόλαος Βότσης, τορπίλισε τουρκικό θωρηκτό μέσα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. ....
Αντώνιος Κριεζής  Antonios Kriezis
Υδραίος (1796-1865) αγωνιστής κατά την Eλληνική Επανάσταση του 1821 και αργότερα δύο φορές πρωθυπουργός της Ελλάδας. Η προτομή του βρίσκεται κάτω από το ανατολικό κανονιοστάσιο του νησιού στον λιθόστρωτο παραλιακό δρόμο που ξεκινά για το Μανδράκι στην περιοχή Κάβο Κάστρο.

Fighter during the Greek Revolution of 1821 from Hydra (1796-1865) and later twice Prime Minister of Greece. Its bust is located below the eastern basin of the island on the cobbled road that starts for Mandraki in the area of Kavo Castle.
















Άν υπήρχε παράδεισος ειδικός για γάτες τότε αυτός θα ήταν βεβαιότατα η Ύδρα.
Έχει άφθονο ψάρι και απαγορεύεται η κυκλοφορία παντός είδους τροχοφόρου,οπότε πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο!








ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΥΔΡΑΣ
«ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ»

Το ιστορικό Μοναστήρι της Ύδρας, η παλαίφατος  Μονή Παναγίας της «Φανερωμένης» και νυν Καθεδρικός Ναός της Μητροπόλεώς μας, αποτελεί το κόσμημα της ηρωοτόκου και αγιοτόκου ενδόξου Νήσου μας. Είναι το Μοναστήρι- έτσι το αποκαλούμε μέχρι σήμερα- που έδρασε την περίοδο της δουλείας του Γένους και που τις ημέρες του Αγώνα της Εθνεγερσίας έλαβε ευθύνες και πρωτοβουλίες σημαντικές.
Από ιστορικές πηγές η πρώτη ίδρυση τοποθετείται πριν από το έτος 1655. Η ιστορία του Αντωνίου Μιαούλη «περί της Νήσου Ύδρας» αναφέρει ότι η Μονή εκτίσθη το έτος 1643. Τα εγκαίνια του Ναού ετελέσθησαν πριν από το 17ο αι. στο όνομα του Αγ. Χαραλάμπους και η μετατροπή του έγινε στις αρχές του 17ου αι.
Στην αρχή η Μονή ήταν γυναικεία, συγκροτήθηκε από μια αδελφότητα 18 μοναζουσών και εν συνεχεία μετετράπη σε ανδρώα. Το έτος 1747 η Μονή μετετράπη σε Σταυροπηγιακή με Πατριαρχικό Γράμμα του Πατριάρχη Παϊσίου.
Σημαντική προσωπικότητα στην εξέλιξη της Μονής υπήρξε ο ηγούμενος Νεόφυτος Ζώταλης και μετά την κοίμησή του, το έργο του συνέχισε ο ανιψιός του Ιερόθεος Ζώταλης, ο οποίος και περάτωσε την ανακαίνιση της Μονής το έτος 1774. 
Πρώτος Ηγούμενος υπήρξε ο Λαυρέντιος (1769-1779) και ο κατάλογος συνεχίζεται μέχρι και τον Άνθιμο (1820-1824).
Κατά την επανάστασιν του 1821 στο Μοναστήρι αυτό συνεδρίαζαν οι Προεστώτες και οι Ναυμάχοι, οι Καπεταναίοι και ο Λαός. Έγινε το κέντρο για την απελευθέρωση του Γένους μας, γι’ αυτό και φέρει το προσωνύμιο «Ναυαρχείο».

The historic Monastery of Hydra, the old Monastery of Panagia of "Faneromeni" and the current Cathedral of our Metropolis, is the jewel of the heroot and the patron saint of our Inspirational Island. It is the Monastery - so we call it to this day - that it was during the period of the Gnostic slavery and that on the days of the National War took important responsibilities and initiatives.
From historical sources, the first foundation was established before 1655. The story of Antonius Miaoulis "about the island of Hydra" reports that the monastery was exalted in the year 1643. The inauguration of the church was carried out before the 17th century. In the name of Ag. Charalambous and its conversion was made in the early 17th century.
At first the Monastery was a feminine, formed by a fraternity of 18 monasteries and then turned into a man. In 1747 the monastery turned into a Stavropigiani with Patriarchal Letter of Patriarch Paisios.
An important figure in the development of the monastery was the abbot Neophytos Zothalis and after his death his work continued by the nephew of Jerome Zalalis, who completed the renovation of the monastery in 1774.
The first Abbot was Lavrentius (1769-1779) and the list continues until Anthimos (1820-1824).
During the Revolution of 1821 in the Monastery, the Presidents and the Sailors, the Captains and the People met. It became the center for the liberation of our Gentium, so it bears the nickname "Admiralty".
Ο Ναός αποτελεί σήμερα ένα Μουσείο Τέχνης, το οποίο όμως δεν παύει να είναι και η βασικότερη ενορία της Ύδρας.
Η αρχιτεκτονική ακολουθεί το σχήμα των Βυζαντινών Μονών με σαφείς επιρροές από τους χρόνους μετά την άλωση. Το Καθολικό είναι τρίκλιτη θολωτή Βασιλική μετά τρούλου. Τα κλίτη χωρίζονται με κιονοστοιχίες: Το μεσαίο είναι αφιερωμένο στην Κοίμηση της Θεοτόκου, το δεξί στον Αγ. Χαράλαμπο και το αριστερό στον Αγ. Νικόλαο. Το σημαντικότατο Τέμπλο του Ναού κατασκευάσθηκε επί ηγουμενίας Ιεροθέου του 2ου από τον Αρχιτέκτονα Γαβριήλ. Είναι κατασκευασμένο όλο από ατόφιο λευκό μάρμαρο με πλούσια και έντονη ανάγλυφη διακόσμηση (γλυπτά σταυροί, έξεργα, θωράκια, ιωνικοί κιονίσκοι κ.α.). Στο τέμπλο βρίσκονται και οι αξιόλογες εικόνες του Ναού με πλούσια διακόσμημένα επικαλύμματα που υπήρξαν δώρα εις τον Ναό από πλούσιους Υδραίους και Ναυμάχους.
Η γενικότερη διακόσμηση του Ναού είναι καταπληκτική: Η εφέστιος εικόνα της Φανερωμένης βρίσκεται στο παλαιό προσκυνητάρι του Τέμπλου, εικόνες του τέμπλου και φορητές όπως η Παναγία η Βρεφοκρατούσα (η Παναγία του Μαλίκη), Αγ. Κων/νου του Υδραίου, Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, Αγ. Σπυρίδωνος κ.α.
Οι πολυέλαιοι και τα κανδήλια προσθέτουν αίγλη στη θέα του Ναού: Υπάρχουν τέσσερις πολυέλαιοι, ο κεντρικός έργο του Κουσουρέλη είναι ασημένιος και απεριγράπτου τέχνης. Την ίδια σχεδιαστική τεχνοτροπία ακολουθούν και οι δύο μικρότεροι στο κεντρικό κλίτος. Ο πιο πολύτιμος και θρυλικός είναι ο εξάφωτος που βρίσκεται κοντά στην ωραία πύλη και έφτασε στην Ύδρα από την Γαλλία ή την Ισπανία. Πρέπει να τονιστεί ότι όλοι οι πολυέλαιοι του Ναού και τα κανδύλια δεν λειτουργούν με ρεύμα αλλά με κεριά ή λάδι. 
Τα πάμπολλα κειμήλια του Ναού εκτίθενται στο Εκκλησιαστικό Μουσείο που λειτουργεί εντός του χώρου της Μονής.
Το Μοναστήρι έχει δύο κωδωνοστάσια. Το «μικρό» ανεγέρθηκε το 1806 και το δεύτερο και μεγαλύτερο το 1874. Και τα δύο είναι μαρμάρινα με πλούσιο γλυπτό διάκοσμο, οι δε ήχοι των μεγάλων κωδώνων που κρούουν από το Μεγάλο Κωδωνοστάσιο δημιουργούν δέος και κατάνυξη.
Εκατέρωθεν της εισόδου διακρίνουμε τα αγάλματα των Ανδρέα Μιαούλη και Λαζάρου Κουντουριώτη


CATHEDRAL TOMORROOM OF THEATO CITY OF HYDRA
"MONASTERY"

The Temple is today a Museum of Art, but it is still the Hydra's main parish.
The architecture follows the shape of the Byzantine Monasteries with clear influences from the times after the fall. The Katholikon is a three-aisled vaulted basilica with a dome. The aisles are separated by colonnades: the middle one is dedicated to the Assumption of the Virgin, the right to St. John the Baptist. Charalambos and the left at Ag. Nicholas. The most important Temple of the Temple was constructed on the 2nd of Jerome by the architect Gabriel. It is made entirely of solid white marble with rich and intense relief decoration (sculptured crosses, sculptures, shields, Ionic columns etc.). In the iconostasis are also the remarkable icons of the Temple with richly decorated coverings that have been gifts to the Temple by wealthy Hydra and Marines.
The general decoration of the church is amazing: The icon of Faneromeni's iconic icon is found in the temple's iconostasis, icons of the iconostasis and portable ones such as Virgin Mary the Virgin Mary, Virgin Mary of Maliki, Hymn of the Hydra, Annunciation of the Virgin Mary, St.Spyridon and others
Chandeliers and candelabra add glamor to the view of the Temple: There are four chandeliers, the central work of Kusureli is silver and unrevealed art. The same design is followed by both smaller ones in the central aisle. The most precious and legendary is the exile near the beautiful gate and arrived in Hydra from France or Spain. It should be stressed that all the chandeliers of the Temple and the pots do not work with electricity but with candles or oil.
The many relics of the temple are exhibited at the Ecclesiastical Museum that operates within the Monastery's premises.
The monastery has two bell towers. The "small" was erected in 1806 and the second and largest in 1874. Both are marble with a rich sculptural decoration, and the sounds of the great bells that soundfrom the Grand Commons create awe and devotion.
ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ «ΑΓΙΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΝΟΤΑΡΑΣ»

Το Εκκλησιαστικό Μουσείο « Άγιος Μακάριος Νοταράς» στεγάζεται στην δυτική πλευρά του μοναστηριακού συγκροτήματος και λειτουργεί από το 1999. Φυλάσσονται σε ειδικές προθήκες όλα τα κειμήλια του μοναστηριού ήτοι ιερές εικόνες, άμφια, ιερά σκεύη, μουσικά χειρόγραφα, τούρκικα φιρμάνια, κ.α.
Υπάρχουν και κειμήλια από ιδιώτες όπως φορητές εικόνες του Αρχιμ.π. Αθανασίου Κουλούρα, προσωπικά αρχιερατικά αντικείμενα του μακαριστού Μητροπολίτου Ύδρας κυρού ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ του Καραμάνου, τα οποία προσέφεραν οι ανηψιές του κ. Ελευθερία Σούλια και Μαρία Κουρουσοπούλου, προσωπικά αντικείμενα του μακαριστού Υδραίου Ιεράρχου, Μητροπολίτου Παροναξίας κυρού ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ, δωρεά του ανηψιού του Γεωργίου Ε.Καλαφάτη, ως περίτεχνος Σταυρός ευλογίας, δωρεά Άννας Δημ.Πέρκιζα.
Τα εγκαίνια του Μουσείου τελέσθηκαν επισήμως στις 15-8-2005 υπό του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.
Το Μουσείο λειτουργεί από 1ης Απριλίου έως 15ης Νοεμβρίου καθημερινά εκτός Δευτέρας από τις 10 π.μ. έως 5 μ.μ.
Πρόεδρος του Δ.Σ. είναι ο Σεβ.Ποιμενάρχης μας κ.κ. Εφραίμ και Διευθυντής ο Γ.Α.Ε. π.Ακίνδυνος Δαρδανός. Κατ’έτος το επισκέπτονται περίπου 5.500 άτομα. 

THE CHURCH'S MUSEUM "AGIOS MAKARIOS NOTARAS"


The Ecclesiastical Museum "Aghios Makarios Notaras" is housed on the west side of the monastery complex and has been operating since 1999. All the relics of the monastery, such as sacred icons, vestments, sacred vessels, musical manuscripts, Turkish trumpets, etc., are kept in special showcases.
There are also relics of individuals such as portable images of Archimedes. Athanasios Koulouras, the personal archangelic objects of the late Metropolitan Hydra of the Prokopio of Karamanos, offered by Mr. Eleftheria Soulias and Maria Kourousopoulou, personal belongings of the late Hydra Hierarch, Metropolitan of Paranaxia, son of Epiphanios, donation of the niece of George E. Kalafatis, As an elaborate Cross of Blessing, donated by Anna Dima Perkiza.
The inauguration of the Museum was officially carried out on 15-8-2005 by the Archbishop of Athens, Messrs. CHRISTODOULOU.
The Museum is open from 1 April until 15 November every day except Mondays from 10 am Until 5 pm
Chairman of the Board of Directors Is our Deputy Principal Messrs. Efraim and Director of the SAE Dangerous Dardanos. Approximately 5,500 people visit it each year.

•<a href="http://www.imhydra.gr/INaoiMone/Naoi_kathedrikos.htm" rel="noreferrer nofollow">Πηγή Source</a>


<a href="http://www.imhydra.gr/INaoiMone/Naoi_kathedrikos.htm" rel="noreferrer nofollow">www.imhydra.gr/INaoiMone/Naoi_kathedrikos.htm</a>






Ιανουάριος κι όμως η μπουκαμβίλια είναι ακόμη ολάνθιστη!!!
January and yet the bougainvillea is still blooming !!!











Ο Άγιος Κωνσταντίνος γεννήθηκε στην Ύδρα και ο πατέρας του ονομαζόταν Μιχαήλ, η δε μητέρα του Μαρίνα.
Δεκαοκτώ χρονών έφυγε από την Ύδρα και πήγε στη Ρόδο, κοντά στον Τούρκο ηγεμόνα Χασάν Καπετάν. Εκεί ο Κωνσταντίνος παρασύρθηκε και έξισλαμίστηκε, με το όνομα Χασάν και για τρία χρόνια απολάμβανε μεγάλες τιμές. Αργότερα όμως, συναισθάνθηκε το ολίσθημα του και άρχισε να μετανοεί. Έκανε ελεημοσύνες και έκλαψε πικρά. Τελικά, για να εξιλεωθεί αποφάσισε να μαρτυρήσει. Βρήκε λοιπόν κάποιο πνευματικό, εξομολογήθηκε και ζήτησε την ευχή του να μαρτυρήσει. Ο πνευματικός του όμως τον απέτρεψε, διότι φοβήθηκε το νεαρό της ηλικίας του. Ο Κωνσταντίνος έκανε υπακοή, εγκατέλειψε τη Ρόδο και πήγε στην πόλη Κρίμι, κατόπιν στην Κωνσταντινούπολη και από 'κει στο Άγιον Όρος.
Στην Μονή Ιβήρων, προετοιμάστηκε για το μαρτύριο και αφού πήρε την ευχή των πατέρων ήλθε στη Ρόδο. Εκεί, παρουσιάστηκε στον ηγεμόνα και με θάρρος ομολόγησε τον Χριστό. Τα βασανιστήρια που ακολούθησαν ήταν φρικτά. Τελικά τον απαγχόνισαν στις 14 Νοεμβρίου 1800 μ.Χ.
Σήμερα, στη γενέτειρα του την Ύδρα, υπάρχει λαμπρότατος Ναός στο όνομα του, όπου βρίσκεται και το ιερό του λείψανο.
                                                                                                                 
Saint Konstantinos was born in Hydra, and his father was called Michael, and his mother Marina.
Eighteen years old he left Hydra and went to Rhodes, near the Turkish ruler Hassan Kapetan. There, Constantine was dragged and defeated, with the name of Hassan, and for three years he enjoyed great prizes. Later, however, he felt his slumber and began to repent. He made mercies and cried bitterly. In the end, to be redeemed, he decided to testify. So he found some spiritual, confessed and asked for his wish to bear witness. His spiritualist, however, prevented him because he was afraid of his young age. Constantine obeyed, abandoned Rhodes and went to the city of Crimea, then to Constantinople and then to Mount Athos.
In the Monastery of Iveron, he was prepared for the martyrdom and after he had received the wish of the fathers he came to Rhodes. There, he presented himself to the ruler and courageously confessed Christ. The torture that followed was terrible. Eventually it was hanged on November 14, 1800 AD.
Today, in his birthplace Hydra, there is a brilliant Temple in his name, where his sacred relic is.









Η Υπαπαντή του Χριστού Ύδρας

Ο ιερός ναός Υπαπαντής του Χριστού Ύδρας, μία από τις πιο γνωστές και ιστορικές εκκλησίες της νήσου,βρίσκεται δίπλα στο αρχοντικό του Λάζαρου Κουντουριώτη.
Κτίστηκε το 1780 από τον Λάζαρο Δημητρίου Κοκκίνη και έχει κυρηχθεί διατηρητέο μνημείο. Εξωτερικά ξεχωρίζει από το πορφυρό χρώμα της που οφείλεται σε τοπικό δομικό υλικό και παραπέμπει οπτικά απ’ευθείας στο Βυζάντιο,την κεραμοσκεπή και το ψηλό περίτεχνο καμπαναριό της ενώ εσωτερικά ενδιαφέρον παρουσιάζει το ξυλόγλυπτο τέμπλο της.
Επαναλειτούργησε μετά την εκ βάθρων ανακαίνισή του την 3η Δεκεμβρίου 2017 και έκτοτε λειτουργεί ανελλιπώς ως ενοριακός Ι.Ναός και ανήκει στον Καθεδρικό Ναό
   Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ύδρας.

The Presentation of Christ Hydra


The Temple of the Presentation of Christ Hydra, one of the most famous and historic churches on the island, is next to the mansion of Lazaros Kountouriotis.It was built in 1780 by Lazaros Dimitrios Kokkini and has been preserved a monument. Externally, it is distinguished by its purple color due to local building materials and visually refers directly to Byzantium, its tiled roof and its elaborate belfry, while its wood-carved iconostasis is intrinsically interesting.It reopened after its thorough renovation on December 3, 2017 and since then it has been operating continuously as a parish church and belongs to the Cathedral of the Dormition of Virgin Hydra.




Φαρμακείον Ραφαλιά

Η οικογένεια Ραφαλιά έχει ιστορία 400 ετών
στο νησί της Ύδρας.
Ο Ευάγγελος Ραφαλιάς (1868-1936) ολοκλήρωσε τις σπουδές Φαρμακευτικής στην Αθήνα και ίδρυσε το φαρμακείο Ραφαλιά το 1890.
Ο γιος του Ανδρέας, σπουδάζει Ιατρική, όμως, το φαρμακείο περνάει στα χέρια της γυναίκας του γιου του, Κυριακής.
Σήμερα, ιδιοκτήτης είναι ο εγγονός του ιδρυτή, Ευάγγελος, που ανέλαβε το 1978.
Το συγκεκριμένο φαρμακείο αποτελεί μνημείο πολιτιστικής και αρχιτεκτονικής παράδοσης, αφού δεν έχουν γίνει επεμβάσεις στο κτίριο και η επίπλωση παραμένει η αρχική.
Ο σημερινός ιδιοκτήτης επιδεικνύει ιδιαίτερη φροντίδα για τη διαρκή συντήρηση του φαρμακείου. Η επίπλωση κατασκευάστηκε από σουηδικό πεύκο, ξύλο εξαιρετικά ανθεκτικό στη φθορά. Αξιοσημείωτος είναι και ο δεύτερος χώρος του φαρμακείου, όπου παλιότερα διεξάγονταν ιατρικές εξετάσεις. Τέλος, υπάρχει πλούσια συλλογή από πορσελάνινα και γυάλινα βάζα, σκεύη, εργαλεία και εκδόσεις φαρμακευτικών βιβλίων.

Raphalia's family pharmacy



      The Rafalia family has a 400-year historyon the island of Hydra.Evangelos Rafalia (1868-1936) completed his Pharmacy studies in Athens and founded the Rafalia Pharmacy in 1890.Andrew's son studies medicine, but the pharmacy passes on to his son's wife, Sunday.Today, the owner is the grandson of the founder, Evangelos, who took over in 1978.This pharmacy is a monument of cultural and architectural tradition, since no alterations have been made to the building and the furniture remains the original.The current owner is paying particular attention to the ongoing maintenance of the pharmacy. The furniture was made of Swedish pine, wood highly resistant to wear. Noteworthy is the second area of the pharmacy, where formerly medical examinations were conducted. Finally, there is a rich collection of porcelain and glass jars, utensils, tools and pharmaceutical book publications
 ·         <a href=" http://www.hydra.com.gr/rafalias/pharmacy_gr.htm">Πηγή  Source</a>


·         <img src=" http://www.hydra.com.gr/rafalias/pharmacy_gr.htm">


  
Στην Ύδρα,προχωρώντας στο δρόμο προς Καμίνι (το μέρος όπου γυρίστηκε η θρυλική Ελληνική ταινία «Γοργόνες και μάγκες») μπροστα από ένα υπέροχα αναπαλαιωμένο μύλο,συναντάμε ένα  μπρούτζινο γλυπτό το οποίο αναπαριστά μιά μορφή παιδιού που κάθεται πάνω σε ένα δελφίνι,εμπνευσμένο από την ταινία «το Παιδί και το Δελφίνι», που γυρίστηκε στην Ύδρα το 1957 με πρωταγωνίστρια την Σοφία Λόρεν .

Αt Hydra greek island, going on the coastal road to Kamini area(the place where filmed the legendary Greek film "Mermaids and tough guys") we meet a beautifully restored stone-built traditional wind-mill, in front of which is located  a bronze sculpture that represents a child figure sitting on a dolphin, inspired by film  "Children and the Dolphin", which was filmed at Hydra in 1957starring Sophia Loren .








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετέωρα Meteora

Τα άγια Μετέωρα,ως ενιαίο σύνολο μοναδικής φυσικής ομορφιάς και τόπου λατρείας του Θεού απετέλεσαν για μένα ένα από τα κεφάλαια της “φωτογρα...